Жоспар бойынша екі тақырыпта баяндама жасалынды. 1. « Lesson Study» тәжірибе арқылы мұғалімнің кәсіби біліктілгін жетілдіру тәсілі. Кайркулова Қ.Г және Топтастыру әдісін сабақта ұтымды пайдалану. « Lesson Study» тарихына көз жүгіртсек бізге Жапониядан келген АҚШ –бұл әдістемені дзюгенкью деген.
Ең бастысы сабақты зерттеу немесе сабақты зерделеу үдерісі болып табылатындығын айтып кетті.Мектеп директоры А.С Дуйсенов « Lesson Study» әдісі бойынша слайд көрсетіп толдықтырып айтты. Топтастыру әдісі бойынша Кенжебаева Э.Т өз баяндамасында топтарға әр түрлі әдіс арқылы бөлуге болатындығын және оқушылар бұл әдіс бойынша пікір алмасады, мәселені бірлесін шешеді және миға шабуыл жалғастырыды.